2009 Mercedes E350 CDI coupe – Nova direktorska igračka

Posted: 01/12/2011 by Automania.rs in Auto Testovi, Novi

Pre nekoliko meseci na sajmu automobila u Beogradu Mercedes je imao premijeru nove E klase. Znao smo da je sve novo i bolje ali nisam verovao koliko je dobar dok ga nisam provozao. Nekoliko dana je bio kod mene na testu i uživao sam bukvalno svaki sekund vožnje u njemu.

This slideshow requires JavaScript.

Unutrašnjost  je urađena perfektno, svaki detalj je napravljen od kvalitetnog materijala i savršeno uklopljen u enterijer. Sve je u koži, a sedišta pored toga što su udobna i što se  šteluju na sve moguće načine imaju i hladjenje. Audio sistem je bolji nego u pola klubova u Beogradu. Dizajn je odličan i malo je pobegao od Mercedesovog ozbiljnog konvencionalnog dizajna, sada je više sportski i svemirski. U svakom slučaju ne izlazi ti se izlaziti iz kola.

A sad ono pravo, vožnja. Uf! Kako ovo čudo ide, kao nevreme. Ovo je najbolji auto koji sam do sada imao na testu. Ispod haube ima dizel motor sa 3000 kubika i 230 konja koji od 0-100 ubrzaju za nešto malo preko 6 sekundi. Kad se pritisne magično dugme sport auto dodatno poludi, ukruti ogibljenje i spreman je za trke. Ne znam kolika mu je maksimalna brzina ali sam uspeo da stignem do 255 km/h (a onda su iskočila krila, uvukli se točkovi pa dalje znaš i sam). Po krivinama je perfektan, proba sam ga sa isključenim ESP-om i super je zanimljivo kad se malo zanosi zadnji kraj ali nemojte to da radite kod kuće jer je ova igračka dosta skupa. O kočnicama i sigurnosnim sistemima nećemo da pričamo jer je sve na najvišem nivou, a to smo i očekivao od Merdže.

Šta da ti kažem, sve na njemu je odlično, skupljaj pare za novog E kupea, ja smo već počeo.

Leave a Reply

